Vecka 3, torsdag

Eftersom vi volontärer verkligen ville besöka drop-in igen, fick vi spendera även torsdag denna vecka där, hurra!

Min sjuka var fortfarande inte väck, men vägrade spendera ännu en dag i sängen och missa sista chansen att träffa dessa barn. Så åkte dit, köpte nått konstigt flytande grej, tog en shot och hade en super dag! Testade Special på Dividerat igen, och det satt. Den lyckan!

Blev tyvärr ingen fotboll för mig, av förklarliga själ, och efter en fin dag begav vi oss tillbaka till AP. Tog en lång ( för att vara här) dusch och satte mig i baren och pratade och njöt av utsikten. Hade tänkt gå en Lion Walk, men vi kom hem för sent från Drop-In, men varje gång jag tittar på en solnedgången från baren behöver jag nypa mig själv för att den är så otrolig. Kommer sakna kvällarna där något enormt.

Efter en kväll runt brasan är det nu dags att sova, och håller alla tummar att svullnaden i halsen går ner och att mina bihålor inte blir värre. För nu har jag bara två dagar kvar och det ska här njutas ordentligt!

Allmänt, Community, Lyckan, Resan | |
Upp