Dag 1

Herregud, detta dygn har ärligt talat inte varit det bästa. MEN, jag är, två flygresor senare och en låååång busstur, kommit fram till lägenheten. Jag är överväldigad över Indien. Både positivt och negativt i kroppen. Det slår mig liksom att här ska jag vara nu, och inte hemma hos de människor jag älskar så otroligt.

MEN, snart är jag ju hemma hos dom (och några hos mig) redan om ett par månader. Så jag tror verkligen att när intrycken landat, allt praktiskt löst sig och man börjar få lite rutiner kommer detta vara helt amazing. Jag längtar efter all erfarenhet detta kommer ge mig.

Första kvällen blev bara att börja packa upp, ta en dusch (ps till mig själv, uppskatta duschen du har hemma sen) och spelat kort och druckit te med lägenhetsgänget.

Tänker att jag senare kommer skriva ett mer informativt inlägg om vad denna resa innebär osv rent praktiskt för er som inte har koll på det. Men inte ikväll, nu ska jag gå ner ännu mer i varv och sen sova på den hårdaste madrassen i världshistorien.

Tjao

Allmänt, Indien | Indien, resa | |
Upp